sunnuntai 5. heinäkuuta 2009

Erittäin hyvä ellei täydellinen, erittäin hyvä, täydellinen...

Käytiin tänään Nunon kanssa uintireissulla tarkoituksena ottaa muutama kuva. Westendin kohdilla alkoi ripotella vettä, joten jätin kameran suosiolla uinnin ajaksi suojaan, mutta autolle palatessa paistoi jo kirkas aurinko... Kuvissa esiintyy siis erittäin märkä perronen, mutta onnellinen sellainen.


^ "Tässä mä tuun taas..."



^ "HEITÄ!!!"


^ "Minne se lentää, minne se lentää?"

Yritin myös ottaa juoksukuvia Nunosta tässä yksi ilta, mutta minkäs teet, Nuno on mulle ja kameralle liian nopea. :)



^ Nuno pöllytti hiekkaa kurvaillessaan pallon perässä...


Nuno ja Luca kävivät tässä myös kerran Luukissa testaamassa Hauklammen koirien uintipaikan...



^ Luca ja Lucan uimarengas




^Nuno ja Nunon vesilelu




^ "Sit vähän kaahattiin metsässä et kuivuttais..."


Näyttelyrintamalla Nuno toisti taas samaa kaavaa ollen liian solakkasalakka saadakseen erin. No minkäs teet, kun odotat vain levenemistä? Käydään Nunon kanssa vielä pari jo ilmoitettua näyttelyä tänä kesänä, jonka jälkeen näyttelyt jäävät toistaiseksi tauolle. Ehkä palaamme vielä kehiin, jos levenemistä tapahtuu. Siis muuallakin kuin narunjatkeen takamuksessa. ;)

Tälläkin kertaa Nuno sai kehuja mm. päästä, mittasuhteista, maskuliinisuudesta, ylälinjasta, kulmauksista, luustosta, liikkeistä ja luonteesta. Sen rungon vaan täytyisi olla täyteläisempi... Tulos siis nuo eh, nuk1.



^"Jee-e, kohta on mun vuoro... Mun numeroa jo kutsuttiin kehään!"

Mä oon erittäin hyvä, ellen täydellinen
erittäin hyvä, täydellinen.
Etsitkö kundii tiukkavartaloista,
joka itseään trimmaa ja älyllään loistaa?

Mä oon erittäin hyvä, ellen täydellinen
erittäin hyvä, täydellinen.
Etsitkö kundii tiukkavartaloista,
joka itseään trimmaa ja älyllään loistaa?

Yksin aina olla sain,
treeneistä sua turhaan hain,
Juttujas sit linjoilla heitti,
missä olit sä, mulla jo keitti.
Tosi armaan ehkä sit tapasin,
fiilarit sitä kohtaan salasin.
Kirjeenvaihdosta alkoi se leikki,
ei unelmien tuomari ollutkaan feikki!

Mä oon erittäin hyvä, ellen täydellinen
erittäin hyvä, täydellinen.
Etsitkö kundii tiukkavartaloista,
joka itseään trimmaa ja älyllään loistaa?

Mä oon erittäin hyvä, ellen täydellinen
erittäin hyvä, täydellinen.
Etsitkö kundii tiukkavartaloista,
joka itseään trimmaa ja älyllään loistaa?

Suulla supliikkimiehen haastoin,
sydänjuuria myöten mua raastoit.
Kun kuolla kupolissa mätti,
kylmästi se mut kyydistä jätti.
Hei, sä valehtelit mulle,
ehdin jo antaa pusuja sulle.
Luulin sitä tzoukiks vaan,
sanoit, että sulta mä eehoon vaan saan!

Mä oon erittäin hyvä, ellen täydellinen
erittäin hyvä, täydellinen.
Etsitkö kundii tiukkavartaloista,
joka itseään trimmaa ja älyllään loistaa?

Mä oon erittäin hyvä, ellen täydellinen
erittäin hyvä, täydellinen.
Etsitkö kundii tiukkavartaloista,
joka itseään trimmaa ja älyllään loistaa?


Josko tämän hoilaaminen saisi yli viikon narunjatkeen päässä soineen Antti Tuiskun Juurineen ja Tunturibiiseineen poistumaan. Syytä olisi!!!



^ "Kiitos ja hyvää yötä" (Olisi edes valloittanut Kennelylituomarin puolen...)

3 kommenttia:

May kirjoitti...

Caba on saanut saman tuomion (syyskuu 08); liian kapea sekä edestä että takaa. Omasta mielestäni Caba on nyt kyllä saanut sen massan mitä tarvittaisiin, joten kyllä Nunokin siitä vielä levenee:) NUO eh ja NUK1 on myös todella hieno saavutus!

Tiia kirjoitti...

Tunna on ollut nyt 7 kk näyttelytauolla ja edelleenkään ei ole eturintaa. Että josko ehkä ens vuonna päästäis taas kehään... Tinka menee nyt la Laukaan näyttelyyn, katotaan jatkuuko H/EH linja vai joko saatais vihdoin ERI!
Nunolle rapsutukset!

Nunonen-Nenunen kirjoitti...

No joo, hassua vaan, että ulkomaisille tuomareille Nuno ei ole liian kirppu keskikropastaan, viimeksi Kotkassa muutama viikko sitten ei ollut. Noista ulkomaalaisista tuomareista kaksi on ollut espanjalaista ja yksi hollantilainen. Saas nähdä miten linjaus menee kahdessa seuraavassa näyttelyssä, luulen, että kirppuus jatkuu... Nuno ja Cabahan ovat serkkuja, joten ehkä kirppumainen olemus nuorena on sukuvika. ;) Tuusulassa Nuno esiintyi kyllä tosi hyvin. :)

Onnea Tinkalle ja Mokolle kehään! Mäkin harkitsin sitä Laukaata, mut mennäänkin Karjaalle. Oiskin pitänyt tulla sinne Laukaaseen, kun siellä on vain 4 perroa ja tuomarikin vaihtui.