torstai 19. marraskuuta 2009

Nunokoira vain uiskenteli veessä...

Jos kerran on jo hyvän uintikappaleen sanoittanut uudelleen, niin miksipä vaihtaa kuin tarpeellinen... (+ uskon ettei kukaan muista tätä, kun se oli siellä vanhassa)



Pieni perronpoika vain polskutteli veessä,
pien perronpoikanen heittolelun eessä.
Se haukkasi mukaan lelun sen
ja sanoi sitten:"Minä olen iloinen!".
Olen perronpoikanen, polskuttelen veessä.
Wuh, wuh, wuh.
Pieni Nuno-koira vain uiskenteli veessä
pien Nuno-koira vain Uinti-Lucan eessä.
Se Lucalta varasti lelun tuon,
ja sanoi: Petralle minä lelusi tuon.
Olen Nuno-koira vain uiskentelen veessä.
Wuh, wuh, wuh.
Pieni vesikoira myös uiskenteli veessä,
pien vesikoira myös noutolelun eessä.
Ui altaassa innoissaan kylpylän,
ja sanoi muille: Iloinen tää veikko on.
Olen vesikoira vain, uiskentelen veessä.
Wuh, wuh, wuh.
Pieni koiruus veikeä hengitteli suolaa,
pien koiruus veikeä istui keskellä suolaa.
Ilmasta sitä nuuhkaili.
Ja keuhkot suolalla putsaili.
Olen koiruus veikeä kävin suolahuoneessa.
Wuh, wuh, wuh.
Pieni heittolelu vain yksin kelluu veessä,
pien heittolelu vain kylpylän veessä.
Ei koiruutta näy ei Nunoakaan,
mutta pian Nuno lelun palaa hakemaan.
Pieni heittolelu vain yksin kelluu veessä.
Wuh, wuh, wuh.


Uimaan mennään taas joku kerta uudestaan, Nuno niin siitä tykkää. Kiitos seurasta Lucalle, Kolalle, Seralle ja Saagalle. Sain tosi vähän kuvia, Serankin kuvat ovat ihan mössöä, mutta jos saan jonkun kelvollisen muokattua, niin palaamme asiaan.

2 kommenttia:

Sanna Lehtonen kirjoitti...

Kiitos ideasta ja seurasta! :)
Erityisesti suolahuone oli hauska kokemus! Uudelleen vaan heti kun aikaa riittää.

Kuvia otetaan vastaan talvista blogia piristämään, jos hyviä löytyy :)

Maria kirjoitti...

Vitsit miten Nunolle on tullut lihaksia! Näkyvät varsinkin tuosta kuvasta, jossa seisoo märkänä altaan reunalla! :) Meillä on muuten ehkä suunnitteilla mennä uiskentelemaan ensi viikonloppuna, saisiko teistä kenties seuraa?